Referat 06.12.2018
Referat af bestyrelsesmøde af 6 december 2018.
Tilstede: Jane, Vibeke, Per, Rebecca og Yvonne
Afbud: Birgitte og Tina
Referat: Yvonne
Ad pkt. 1 - meddelser fra Jonny
-
Oplyser juletræer ved vores vaskehuse er kommet op
-
Vi besluttede, at der opsættes sæbedispensor af plastik i vores vaskehuse
-
På inspektørmødet blev antallet af vaske drøftet. I forbindelse med tjek af antal har Søren Christiansen udtalt, at det er de enkelte vaskeriudvalg der skal tage det op. Afdelingsbestyrelsen arbejder videre med sagen
-
Johnny oplyste, at der fra 1. januar 2019 er nye kontortider. Der er hængt op på opslagstavlen i opgangen
Ad pkt. 3 – godkendelse af referat fra sidste møde
Både referatet fra sidste møde samt oktober blev godkendt
Ad pkt. 4 – siden sidst
-
Per og Jane har været til møde med Baldersbo omkring udskiftning af altandør/vinduer. Der skal til næste årsmøde udarbejdes et forslag i løbet af foråret
-
Henvendelse fra beboer om p-afgift. Bestyrelsen drøftede parkeringsforholdene her i området.
-
Orientering om fremtidige aktiviteter i Baldersbo
-
Bestyrelsen skal reservere den 23. marts 2019, hvor der bliver et arrangement for samtlige bestyrelser og ansatte. Endelig invitation sendes ud i starten af det nye år
-
Klage fra beboer over meget larm fra naboopgangen. Bestyrelsen sender svar til beboeren.
-
Klage fra beboer over, at der ryges inde i opgangen. Afdelingsbestyrelsen vil anmode Baldersbo om at skrive direkte til beboeren og evt. bede om at der opsættes skilte om rygeforbud.
Ad pkt. 5 – fremtidige aktiviteter/ aktivitetskalender
-
Jane ønsker, at den snak der var planlagt om vores forventningsafstemning til vores medvirken i bestyrelsesarbejde fremover udsættes, da vi ikke er fuldtallig
-
Hvilke aktiviteter vil vi prioritere og hvilke tidsrammer sætter vi for aktiviteten.
-
Per oplyser han har været rundt på vores områder samt i vores vaskerier. Vaskerierne er pæne. Flere steder på græsplænen er der høje kanter efter græsslåning med robot. Dette bringes videre sendes til Jonny og Baldersbo
-
Bestyrelsen drøftet vores vedligeholdelses plan og sammenholdt med budgettet
Ad pkt. 6 - Kontortiden
-
Dagens kontortid der har været 2 personer
-
Næste kontortid den 3. januar 2019 er Per og Birgitte
-
Yvonne meldt afbud til næste møde
Ad pkt. 7 – eventuelt
Ingen emner under eventuelt